Co je pro Vás důležité a co Vám dělá radost?
Kdybych měla vyjmenovat vše, co je pro mě důležité, tak by mi tento prostor asi nestačil. Také bych nechtěla na někoho nebo něco zapomenout, tak raději ponechám bez odpovědi.
Radost mi dělá spousty věcí – rodina, práce, ale samozřejmě i mé koníčky. V tuto dobu to je především vaření a pečení, kdy mám o to větší radost, když ostatním chutná a ocení mé „výtvory“. Zároveň to je pro mě i výzvou zkoušet stále nové věci.
Čím se zabýváte v profesním životě?
Aktuálně pracuji v České centrále cestovního ruchu – CzechTourism na pozici ředitelky odboru finance a facility management. Kromě finanční oblasti mám tak na starosti i kompletní vnitřní chod organizace. Dříve jsem se v CzechTourism věnovala především kvalitě v cestovním ruchu a certifikaci organizací destinačního managementu.
Co je pro Vás nejdůležitější pro výběr toho nejoblíbenějšího hotelu?
Podle mého okolí jsem náročný klient. Tím, že jsem v hotelech několik let pracovala, je vnímám hodně komplexně – od samotného okolí hotelu, parkoviště, vstupu, ale především chování personálu, které je pro mě velmi důležité. Můžete mít sebelepší hotel, sebepohodlnější postel, sebechutnější snídani, ale pokud vás recepční nepozdraví nebo se číšník neusměje, tak si spíše pamatujete tyto negativní dojmy. Výběr hotelu je tedy u mě poměrně náročný – od pročtení samotného popisu hotelu, prostudování fotek, ale třeba i okolí na mapě. Samozřejmě nedílnou součástí výběru jsou pak osobní zkušenosti a recenze. Pokaždé se ale do hotelu těším a je jedno, jestli jedu pracovně nebo na dovolenou.