Co je pro Vás důležité a co Vám dělá radost?
Mám ráda lidi kolem sebe. Setkávání s novými lidmi mě nabíjí. Obdivuji, co kdo dokázal. Ráda poznávám nové věci a dovedou mě nadchnout i maličkosti. Radost mi dělají krásné interiéry a design. Vnímám atmosféru prostředí. Jsem společenská a ráda se bavím.
Čím se zabýváte v profesním životě?
Již dvacet let píšu o kamenných obchodech a místech prodeje. Vyhledávám zajímavé příběhy značek a propojuji businessy mezi sebou. Vydávám odborný B2B časopis Brands&Stories, který je o značkách a kamenných obchodech. Hotely a restaurace však také patří do redakčního hledáčku. Na našich stranách představujeme tato zařízení, jejich kongresové prostory i wellnessy a děláme z nich reportáže ve snaze přivést jim tím firemní a movitější klientelu. Časopis je distribuován v tištěné formě k rukám marketingových manažerů, ředitelů a majitelů firem. Je mediálním partnerem mnoha konferencí, akcí, soutěží, asociací a klubů. Propojuje zkrátka lidi a jejich značky mezi sebou a mně osobně přivedení klientů někomu vždy potěší.
Co je pro Vás nejdůležitější pro výběr toho nejoblíbenějšího hotelu?
Důležitý je pro mě interiér a atmosféra. Tu tvoří nejen prostředí, ale také personál. Ráda vidím, když lidi práce baví a znám hotely a restaurace, kde je to znát. Pro mě jsou nejoblíbenější hotely ty, které myslí na kulturní a sportovní vyžití svých hostů a aktivně své služby nabízí. Práci Sales&Marketing manažera v hotelovém řetězci jsem si i osobně vyzkoušela. Ne každý hotel má štěstí na atraktivní lokalitu, ale umění je to z ní udělat. Čistota a dobrá kuchyně by měla dnes být již samozřejmostí, ale zážitky jsou to, po čem hosté touží. Už recepční může ovlivnit pobyt hosta a myslím, že pro hoteliéry a restauratéry je dobrý personál velmi důležitou složkou fungování. Pěkné prostředí a dobré služby však zážitek hosta jistě umocní.