Co je pro Vás důležité a co Vám dělá radost?
Důležité je pro mě zachovat si pozitivní myšlení a mít vždy úsměv na tváři. Abych toho docílila, snažím se mít radost z obyčejných maličkostí a obklopovat se lidmi, kteří mi úsměv rádi oplatí. S nadhledem a vědomím, že nic není jen černé nebo bílé přistupuji ke všemu, co mi přijde do cesty, ať už osobní nebo profesní.
Čím se zabýváte v profesním životě?
Pracuji ve společnosti Previo s.r.o. na pozici marketingového specialisty se zaměřením na hotelový online marketing. Náplní mé práce jsou aktivity, které pomáhají konkrétním ubytovacím zařízením získat v online prostředí nové hosty a dosáhnout tak lepších výsledků. Díky širokému spektru našich klientů, jednotlivých hotelů a penzionů po celé České republice je má práce velmi pestrá a vidím, jak je každé ubytovací zařízení specifické a vyžaduje i z hlediska marketingu individuální přístup. Klíčovou roli hrají v mé práci také technologie, jednotlivé systémy a aplikace, se kterými v Previu optimalizujeme procesy v ubytovacích zařízeních, aby měl personál více času věnovat se péči o hosty.
Co je pro Vás nejdůležitější pro výběr toho nejoblíbenějšího hotelu?
Nejoblíbenější hotel si představuji jako klidné, čisté místo s jedinečnou atmosférou. Vidím v něm usměvavý a ochotný personál napříč všemi jeho částmi, který se postará o bezstarostný pobyt. Jednoduše, takový hotel má spokojené hosty, kteří odjíždí domů plni zážitků, odpočatí a s myšlenkou na to, kdy se budou moci do hotelu opět vrátit. Celková pozitivní zkušenost není však jen o samotném pobytu, ale začíná už v momentě rezervace a prvotní komunikace s hotelem před příjezdem.